Oasis och PS2

För alla oss som sitter med ett PS2 hemma och vill kunna spela Oasis låtar på guitar hero finns det en lösning!
Dock så kräver det ett chippat PS2. Det är enkelt att bara lämna in för en slant om man själv inte besitter skickligheterna att göra de själv. Det får ni ta reda på mer själv om.

Förut har bara folk som har haft möjlighet att köpa låtar via sina konsoler kunnat lira Oasis låtar. Men för lite mindre än en månad sedan har det tyckt upp en omgjord version utav Guitar hero. Där finns de med två Oasis låtar, Don't look back in anger och Live forever.

Namnet på guitar hero versionen heter, Guitar Hero Custom: Rock Band DLCs sen får ni själv leta reda på den (googla på namnet)

Jag testade själv den där versionen igår, men jag fick det att hänga sig när jag har nästan avklarat Don't look back in anger, så jag fick aldrig chansen att testa Live forever. Kan vara så min bränning blev fel. Ni kanske har bättre tur? Har inte testat att bränna om pga lathet men återkommer om jag nu gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0